B. Noot, Lezen met een roomse bril. Opvattingen over literatuuronderwijs in katholieke scholen 1868-1924<br/>C. van Eijden-Andriessen, ‘Moralinezuur’ en voorlichting. De twee gezichten van Idel in het katholieke debat om de moderniteit 1937-1970

Authors

  • M. Derks

DOI:

https://doi.org/10.18352/bmgn-lchr.7464

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2011-01-01

How to Cite

Derks, M. (2011). B. Noot, Lezen met een roomse bril. Opvattingen over literatuuronderwijs in katholieke scholen 1868-1924<br/>C. van Eijden-Andriessen, ‘Moralinezuur’ en voorlichting. De twee gezichten van Idel in het katholieke debat om de moderniteit 1937-1970. BMGN - Low Countries Historical Review, 126(4), 134–137. https://doi.org/10.18352/bmgn-lchr.7464

Issue

Section

Book Reviews